Monday 13 November 2017

Inktober 2017 Challenge!

Hello, November! Akhirnya, aku berjaya update entri untuk bulan ni selepas aku struggle selesaikan banyak urusan. Walaupun aku gagal dalam satu urusan penting and op coz aku depressed sampai termimpi-mimpi, aku harap urusan ni dapat diselesaikan dengan baik. Tolong doakan aku, guys.

Okay, entri kali ni merupakan satu cabaran baru yang sebenarnya tak berapa nak baru sebab ramai dah cuba. Inktober merupakan cabaran melukis yang berlangsung sepanjang bulan Oktober dan setiap hari disertakan dengan tema tersendiri. Cabaran Inktober ni diasaskan oleh Mr. Jake Parker yang memulakan projek The Inktober Initiative dari tahun 2009. Dan untuk tahun ni, aku berminat nak sahut cabaran Inktober. Walaupun aku lambat sikit nak siapkan koleksi Inktober aku pada tahun ni (well, first try~), aku rasa aku berjaya sahut cabaran Mr. Parker. Kudos to myself!

So, ini dia koleksi Inktober aku pada tahun ini (klik mrjakeparker untuk info Inktober lebih lanjut)

*imej dari kiri ke kanan (hari 1-9)

*imej dari kiri ke kanan (hari 10-18)

*imej dari kiri ke kanan (hari 19-27)

*imej dari kiri ke kanan (hari 28-31)


GALERI INKTOBER 2017 BY SHIELD SR.

Day 1: Swift

Day 2: Divided

Day 3: Poison

Day 4: Underwater

Day 5: Long

Day 6: Sword

Day 7: Shy

Day 8: Crooked

Day 9: Screech

Day 10: Gigantic

Day 11: Run

Day 12: Shattered

Day 13: Teeming

Day 14: Fierce

Day 15: Mysterious

Day 16: Fat

Day 17: Graceful

Day 18: Filthy

Day 19: Cloud

Day 20: Deep

Day 21: Furious

Day 22: Trail

Day 23: Juicy

Day 24: Blind

Day 25: Ship

Day 26: Squeak

Day 27: Climb

Day 28: Fall

Day 29: United

Day 30: Found

Day 31: Mask



@themagi2017
themaidensgiedd copyright
Do not copy/use without permission

No comments:

Post a Comment