Monday 23 May 2016

Cincang: Dendam Terbalas!

*Drum roll~

Diumumkan...buku aku yang pertama...berjaya diterbitkan...oleh Lejen Press!


Gila tak happy? Mesti la aku bersorak sorai sekarang ni sambil sujud syukur cium sejadah. Alhamdulillah, akhirnya usaha aku tahun lepas berjaya dibukukan dengan sempurna. Hasil usaha aku yang pertama, bukan mudah nak merealisasinya. Terima kasih daun keladi daun pisang daun rambutan dan banyak lagi daun kepada pihak Lejen Press kerana yakin dengan manuskrip aku. Best part, aku tak ada buat pembetulan pun untuk manuskrip tu. Yang dibetulkan cuma tajuk, tajuk yang asal agaknya tak catchy sangat.


Jadi, mari berkenalan dengan buku aku~

Judul: Cincang: Dendam Terbalas
Penulis: Shield Sahran
Terbitan: 2016
Harga: RM20
Penerbit: Lejen Press
Genre: Jenayah/Thriller/Seram/Psiko
ISBN: 9789670591551
Kategori: Bacaan Umum

Komen pembaca dari laman sesawang Good Reads:


By Heril Azwan: "Cincang, saya kira berdasarkan urban legend yang sama cuma diadun mengikut versi Melayu (Malaysia secara amnya). Apa yang saya puji, gaya penulisan penulis begitu padat, susunan yang ringkas serta diksi2 yang menarik...Rasa ngeri dan sadis pembunuhan mangsa2nya dapat dirasakan jugak sebenarnya..."

Menerusi TagSecond, mereka memberi pendapat yang menarik: "Anda dinasihatkan untuk tidak membaca buku ini sejurus selepas makan...membaca di awal bab pertama membuatkan pembaca berteka-teki tentang apa yang cuba diketengahkan penulis..."


Dalam entri kali ini, aku nak promote sikit buku aku yang pertama. Diharap, sudilah anda..anda dan anda (pembeli berpotensi) membelinya. Sekian, terima kasih :)

@themagi2016

No comments:

Post a Comment