Tuesday 17 May 2016

Komik Seram Favourite

Salam Selasa! Finally, aku dapat update entri untuk bulan Mei. Tak sangka tahun ni aku dapat banyak responsibility (means, aku dapat kerja), so memandangkan aku tahu aku banyak kerja sekarang ni...wajiblah aku mencari sedikit hiburan. Ya, hiburan. Takkan nak stres berpanjangan kan?

Makanya, aku selaku collector telah mendapatkan hobi baru (selain dari kumpul setem, duit syiling, buku, toys dan mini car). Nowadays, aku tengah sibuk menambahkan koleksi komik seram- sesuai dengan creepiness level aku.

Mari cek komik seram atas rak buku aku>>

Si Kembar Furou. komik pasal adik-beradik kembar yang boleh tengok hantu. Jalan cerita nice dan comel.

Roh Mata Satu 1&2, kisah balas dendam seorang gadis yang dianiaya.

Pemburu Igauan Ngeri, komik tentang sains fiksyen yang ada unsur jenayah.

Azab Remina, kisah planet Remina yang sangat creepy dan ganas.

Warkah Momok 1 & 2, cerita dari surat kiriman peminat Sugawa Maki yang berunsurkan pengalaman seram.

Senarai komik terjemahan dari Jepun.

Senarai komik dari komikus Malaysia.

Satu-satunya komik terjemahan dari Thailand.




@themagi2016

No comments:

Post a Comment