Thursday 22 September 2016

Selebriti Wanita Trendsetter

Good eve, MaGians! Suka-suki hati aku je aku gelar visitor aku. Hari ni aku tengah santai-santai duduk ofis, baca online news, edit imej, cek emel dan bla3. So, aku decide nak update entri pasal trendsetter. Aku rasa, sepanjang zaman persekolahan aku (dari 1995-2007), ada banyak penyanyi Hollywood yang jadi trendsetter dan lagu-lagu diorang pun kebanyakannya best. Even rap diorang pun lebih clean berbanding sekarang. Aku cadangkan rappers atau singer zaman sekarang, bersihkan sikit lirik lagu korang so telinga pendengar pun tak rasa jijik sangat.

Okay, selebriti bukan pelakon yang jadi trendsetter pada zaman remaja aku ialah:

Image result for avril lavigne 2002
Avril Lavigne
Selebriti yang mulakan trend pakai top,
seluar paras lutut, neck-tie dan
rambut straighten

Image result for gwen stefani 90s
Gwen Stefani
Selebriti yang promote baju midrift,
gaya rambut pelik-pelik dan kaler gincu 
extra terang.

Image result for amy lee
Amy Lee
Selebriti yang tampil gothic dan 
menggayakan pakaian Victoria

Image result for rihanna 2007
Rihanna
Selebriti yang memulakan trend rambut simetri
dan bermacam-macam gaya rambut yang lain.

Image result for beyonce
Beyonce
Selebriti yang memperkenalkan kuasa
'Bootylicious'




Err..ada lagi ke?
@themagi2016

No comments:

Post a Comment