Wednesday 21 September 2016

Walking Holiday: Spring & Padini

Morning, peeps! Hari ni hari Rabu. Cuti sekolah dah habis. Tapi aku belom update entri pasal aku berlibur masa cuti. Perlu ke aku cakap pasal ni? Perlu kot, sebab aku dah lama tak mengarang pasal walking here & there.

Memandangkan aku dah lama tak jenguk The Spring, minggu lepas (hari Khamis) aku ke sini with sister, mak and anak sedara. FYI, The Spring ialah exclusive shopping mall yang terletak di Kenyalang Park dan bertemakan musim bunga. The Spring ni menyediakan banyak branded outlet, menu domestik dan international di food court, dan mempunyai daya tarikan moden. The Spring pernah menjadi shopping mall terbesar di Sarawak pada tahun 2008 dan lifestyle shopping pertama di Sarawak.

Aku share sikit gambar The Spring.

Image result for the spring kuching
Ini dia~


Dan, aku nak share sikit gambar masa berjalan-jalan kat The Spring

Hari panas, mesti la makan something icy & special

Potato Salad, bukan untuk self-diet tapi untuk anak sedara 

Si kecik tu, anak sedara aku

And yes, Padini. Tengah sell gila masa ni, 50%
dan 70% diskaun. Jomlah beramai-ramai
serang Padini!


@themagi2016

No comments:

Post a Comment