Wednesday 31 January 2018

Meet The Growlers~

Hello Januari! Hari ni hari terakhir, hari Super Blue Blood Moon akan muncul. Sebelum bulan Februari, aku nak buat entri pasal The Growlers. Seperti yang aku dah mention dalam entri Music Mood, The Growlers ialah band favourite aku dan aku nak senaraikan lagu-lagu thumbs up dalam playlist aku. Kalau ada yang tengah browsing pasal The Growlers, mungkin ada yang beranggapan band ni semacam hippies atau gypsy. Tapi sebenarnya, The Growlers ni menggunakan tema pop, rock, beat dan ditambah dengan elemen surf ala-ala tepi pantai (juga dikenali sebagai Beach Goth).

Okay, kalau aku explain panjang-panjang pun macam tak guna. For those yang suka muzik based on guitar playing, or gorengan gitar ala 70an, atau beat yang creepy dan pelik, serta lirik lagu yang segar serta tak masuk akal (mungkin certain part agak obscene), aku recommend korang dengar lagu kumpulan ni.

Kalau korang suka, you are what you download~

1. Empty Bones

2. For Skin

3. Little Miss Jack

4. What It Is

5. Hiding Under Cover

6. Hoopity Hip

7. Strangers Road

8. Monotonia

9. Graveyard's Full

10. Drinking Song For Kids

11. One Million Lover

12. Old Cold River

13. Wandering Eyes

14. The Fruit Is For Everyone

15. The Spell That Made A Word

16. Sunset Girl

17. She's A Lady (Cover)


p/s: enjoy the music, okay? Not the graphic :)
@theMaGi2018

No comments:

Post a Comment