Monday 9 April 2018

Meet Batik Bites!

I'm back again! Kali ni, nak flashback sikit kisah berpesta di tepi pantai with ladies. Memandangkan hari Sabtu lepas ialah hari selepas birthday aku dan sebelum birthday kawan aku, member yang lain bagi surpise berupa seloyang 9x9 batik bites fully coklat.

Sila fokus pada batik bites. Isn't she sweet?

Sekali lagi aku nak ulang, 9x9 batik bites coklat? Apakah itu? Kawan aku bagitahu, batik bites tu produk Nurazalia Mohd. Ali (sila jenguk FB dia for more info). Untuk batik bites loyang 9x9, harga cuma RM49. Bagi penggila coklat, tak ada masalah la harga tu. Kalau tak nak topping, harganya cuma RM46. Still, 'chocolate power' tu tak kurang okay? Kalau nak tambah almonds or cashew dalam adunan batik, harganya RM59. Ini bermaksud, chocolate power dan ohsem kekacang bergabung!

Abaikan muka aku...

Tapi bagi sesiapa yang tak nak hyper terlebih gula, korang boleh order half loyang. Half loyang no hal, cuma RM25 (with or without topping). Kalau aku, aku prefer yang ada topping sebab aku suka topping. Batik bites ni sesuai for birthday, jamuan, or gifts, terpulanglah ikut selera korang. 

Selamat hari tua for both of us! Getting old, getting wise.

And again for the last time, aku menyeru kepada semua (macam nak berkempen)...bagi sesiapa yang bosan nak potong kek hari lahir, bosan makan typical kuih masa jamuan or bosan dapat gift berupa tuala atau telur ayam sebijik, marilah mencuba Batik Bites! 
Inilah hasilnya lepas makan batik bites. Yang terlebih makan tu haruslah terlebih hyper...hahaha! (sila rujuk gambar)

Bagi sesiapa yang berminat nak try Batik Bites, boleh hubungi nombor yang tertera. Happy bite for everyone! Okay, setakat tu je kempen coklat aku pada hari ini. Sekian terima kasih~

Norazalia Mohd Ali (Facebook)
Whatsapp: 01126804711

@theMaGi2018

No comments:

Post a Comment