Tuesday 19 March 2019

Adopt Mudahnya Move On!


Hai, hai, hai! Mengumumkan...buku antologi pertama aku bersama penulis lain (atau penulis lain bersama aku) yang berjudul Mudahnya Move On! akan dilancarkan pada Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur tahun ni! Yay!


Untuk short entry kali ni, aku cuma nak bagitahu buku ni dah boleh preorder bermula dari 18 Mac 2019. Siapa yang tak nak preorder, boleh tunggu masa pesta buku nanti. Harga buku korang boleh jenguk di Instagram @LejenPress. 

Buku ni bertemakan move on dari toxic relationship, sesuai untuk mereka yang perlukan inspirasi untuk move on. Untuk cerpen aku, kisah yang aku pilih tu based on true story (tapi aku tukar la sikit-sikit untuk menghormati mangsa dan pemangsa, hehe). Ada 19 buah cerpen bertemakan move on, 19 kisah yang berlainan tapi semuanya berkisarkan tentang perjuangan sesudah putus cinta. Korang akan nampak penceritaan dari pelbagai penulis dan bagaimana cerita disampaikan. Well, aku tak arif sangat pasal move on lepas putus cinta sebab aku ni lack of love experience (serius, aku tak pernah involve dalam love relationship sebab aku tak peduli pun tapi kalau move on dari dikhianati kawan tu biasa sangat, heh~)

Okay, apa lagi yang aku nak cakap? Marilah, mari adopt buku terbaru dari Lejen Press! Bagi sesiapa yang interested nak tahu tajuk cerpen aku, kena la beli ya! Emm, nak tengok the cover buku? Ini dia, tengok betul-betul and jangan lupa book-hunting buku ni di PBAKL nanti.

Ta da!

@theMaGi2019

No comments:

Post a Comment