Sunday 14 February 2016

Akhmasz Collection!


Hello Februari! Mesti ramai yang tengah senyum sokmo kat luar sebab hari ni hari cinta. By the way, aku tak celebrate hari tu. Tapi hari ni aku nak promote hasil usaha-gigih-tekun kawan aku. Setelah berpurnama merancang, merekabentuk dan menjahit (plus, aku tolong design label tag), kawan aku berjaya juga launch jenama tudung dia sendiri. 

Introducing....Aszma Shawl by Akhmasz Collection~

Aszma Shawl dengan tema tradisional, direka
dengan lima (5) warna berbeza


Screenshot berkenaan dengan info Aszma Shawl,
terus dari akaun FB designer- Cik Akhma


Sampel tudung 1 by Cik Akhma- delicious blue

Sampel tudung 2 by Cik Akhma- tasty mustard
Sampel tudung 3 by Cik Akhma- yummy purple
Sampel tudung 4 by Cik Akhma- freshy green

Sampel tudung 5 by Cik Akhma- royal bee yellow

Tudung shawl rekaan Akhmasz Collection ni limited edition dan dihias dengan corak tradisional. Dan semestinya tak ada dijual di kedai, butik atau shopping complex. Untuk tempahan, sila add FB tuan empunya koleksi (Nurul Akhma) atau boleh tinggalkan pesanan di kotak komen.


@themagi2016

No comments:

Post a Comment