Friday 1 April 2016

Figura Kenderaan Mini V

Hai, pengunjung. Aku kembali untuk entri ke-2 bulan 4. Hmm...kali ini aku nak paparkan pertambahan koleksi Volkswagen aku dan aku rasa aku dah makin obses dengan jenama ini. Kalau aku jumpa model VW yang lain (tak kisahlah jenis Beetle ke, transporter ke, samba ke...yang penting klasik), aku takkan hesitate nak beli.

Kepada pengusaha figura kereta, tolonglah hasilkan lebih banyak model VW klasik~

VW Beetle matte style dari Unifortune RMZ City. Harga RM17.50.
Kualiti sangat baik. Aku puas hati.

VW Beetle metallic style. Harga RM16.50 by Unifortune RMZ City.
Aku suka warna kereta ni, sangat adorable.

VW T1 Transporter. Harga RM16.50 by Unifortune RMZ City.
Sebelum ni aku ada beli VW Bull 1960 Transporter by Cararama.
Aku rasa aku dah mula suka jenis transporter ni. Aku tengah
bercita-cita nak cari WV Bus samba 1959 sekarang ni...huu~

VW Beetle Police Car by Unifortune RMZ City. Harga RM16.50.
Aku dah banyak kumpul VW yang tipikal, sekali-sekala nak juga
VW beetle dalam version yang lain. Sebelum ni aku ada beli
VW race team allstar. Sekarang aku ada VW police car.


Bagi Kuchingites, kalau korang tahu port beli kereta mainan harga berpatutan di Kuching, cepat inform aku, okey?

@themagi2016

No comments:

Post a Comment