Friday 1 April 2016

Favourite Insta Art

Happy 1st April! Akhirnya, bulan 4 yang penuh bunga pun tiba dan I'm back-back-back~ Setelah sekian lama aku bertafakur di dalam bilik dan siapkan manuskrip (aku berjaya siapkan...huhuu, terharu), sekarang tiba masanya untuk membuat entri pertama di bulan April yang indah (ya...indah sebab ada 4 hari lagi sebelum hari jadi aku). So, untuk memulakan keindahan di bulan April, aku buat entri pasal Insta Art. Sebagai insta-artist, aku banyak buat art dalam Instagram (boleh refer kat kotak Insta tepi sebelah kanan blog). Tapi ada beberapa artwork baru yang aku suka dan aku rasa aku nak share dalam blog.

Okey, masa untuk share apa yang aku suka :)

BLEED & SICK
Benda yang bersifat 'internal' adalah indah~

ECCENTRICA
Akhirnya, tahap creepy berjaya dimaksimumkan.

HEART ON DOODLE
Disebabkan aku suka doodle, aku abadikan dalam 'jantung' aku

LOLLIPOP'S ALIVE
Aku suka makan lollipop. Bayangkan kalau lollipop tu pecah 
dan keluar kepala manusia?

MISS PAPPER BAGG
Ditujukan untuk perempuan yang tak malu. Sila masukkan
kepala anda di dalam beg kertas dan jangan tunjuk perangai
buruk anda.

ODD NOODLE
Aku melukis mee yang 'sempurna', masa aku tengah makan mee cup
Mamee...miahaha~

PAPER CRACKING
"Aku sangat memuja mukamu yang sinis, Saitama", 
akhirnya terabadi dalam doodle~

UNDER MY UMBRELLA
Mari kita nyanyi lagu Rihanna bersama-sama :)

WEAR OFF TEAR OFF
Untuk mereka yang tak puas dengan diri sendiri.
Mari koyakkan muka sendiri.

WEIRD RIDING HOOD
Aku rasa, Red Riding Hood perlu mengalami transformasi yang misteri 
agar tidak dibuli oleh Serigala alaf baru.


Untuk artwork yang lain, boleh jenguk dalam Instagram aku @hshield. 
@themagi2016

No comments:

Post a Comment