Tuesday 5 April 2016

Hobi: Kumpul Figurine II

Salam Selasa, semua! Oh, indah songgoh hari ini. Dan aku rasa makin gumbira sebab koleksi mainan aku bertambah (walaupun umur aku bertambah setahun lagi hari ini...but well, peduli apa aku~). Memandangkan aku gumbira sambil menaip, aku nak kongsikan koleksi mini figura baru aku. Walaupun tak banyak, koleksi kecik ni memberi motivasi pada aku iaitu- "Hidup ini riang, jangan bazirkan masa dengan berduka."

Okey, mari teruskan :)

Snowtrooper x Fighter Pilot
Ini dia, Lego Star Wars. Aku pernah beli Lego Star Wars sebelum
ni tapi yang ni ada banyak ciri2 Star Wars. Walaupun tak ori, tapi
produk Wisdom Park ni bagus dan harga pun okey.

Rukia Kuchiki x Renji Abarai
Setelah puas mencari figura Bleach, akhirnya aku dapat
Rukia dan Renji. Belum ada kesempatan nak beli Ichigo.
Produk ni dari Bandai tapi harganya taklah semahal yang aku
fikir sebelum ni.

C3PO x Fighter Pilot II
Ada lagi, koleksi Star Wars mini aku by Wisdom Park (C3PO)
dan Fighter Pilot tu aku beli jenama lain, aku tak ingat. Tapi harga
lebih kurang dan yang pasti, yang ini bukan Lego ori...hahaha~

Horse Spring
Finally, kuda Troy aku yang comel. Kena kunci spring, barulah
kudaku lari gagah berani. Kalau tak silap, produk ni
dari China, tapi kotak tu tulis tulisan Jepun. Confuse aku. Lepas
ni aku rasa aku nak beli Thomas si kereta api. Kenapa
Chuggington tak ada? Aku lagi prefer Chuggington sebenarnya.


Emm, setakat ni je entri aku. Kalau ada pertambahan, aku buat entri baru.
Happy 5th April untuk semua yang celebrate birthday hari ni :)


@themagi2016

No comments:

Post a Comment