Tuesday 7 February 2017

Artwork Artiste!

Hai peeps, again aku datang meng-update entri. Aku memang agak free sebelah petang ni selepas bertungkus lumus semalam. Sekali-sekala, aku kena buat terapi otak. Hidup tak boleh stres (and aku memang tak suka jadi hamba kerja). So why not aku share beberapa artwork yang aku buat tapi aku belum upload dalam blog? Korang boleh follow IG aku @hshield untuk hasil artwork yang lain.

Mari proceed~
The Colors of Face
Guna pensel warna je

Flowerish
Pun guna pensel warna. Stabilo
memang ohsem

Infinite Mandala
Yang ni aku guna acrylic. Best jugak guna 
acrylic, hasil artwork nampak berkilat

Mother and Her
Aku lukis gambar kawan aku dengan mak dia.
Guna markerpen yang biasa tu. Malangnya aku
lupa nak bubuh taik lalat bertuah dia kat muka

Free Spirit
First time lukis atas kanvas. Lagi best
dari kertas rasanya

Hamali
Gambar second bos kat opis. Dia nak
pindah, aku lukis gambar dia sebagai souvenir.


Hmm, bila dah menyebut-nyebut pasal artwork ni...mood melukis datang balik :-D 

@themagi2017

No comments:

Post a Comment