Tuesday 18 December 2018

Late Inktober 2018

Hai, hai MaGians! Hari ni aku nak update entri Late Inktober. Seriously, aku lambat tahun ni. Lambat gila. Sepatutnya Inktober dibuat bulan Oktober. Tapi bulan Disember baru siap, itu pun aku siapkan minggu lepas, pukul 2 pagi baru masuk tido. Rasa nak pecah bijik mata.

Okay, tahun ni aku join Inktober sekali lagi macam tahun lepas. Ini tahun kedua aku sertai cabaran Inktober yang diasaskan oleh Jake Parker. Aku masukkan gaya circle dalam Inktober kali ni. Aku rasa Inktober tahun ni mencabar sebab aku banyak kerja dan aku berdepan dengan masalah untuk intrepret tema dengan gaya artwork aku. Tapi aku usahakan juga, dengan kekurangan marker pen, drawing pen habis ink, buku artwork pun habis. Semua benda nak habis. Huh~

However, aku berjaya juga dan aku harus memberi pujian kepada diri sendiri sebab rajin buat artwork walaupun ada la sedara mara cakap- bukan boleh buat duit pon. Eh, kisah ke aku? Yang penting, level of satisfaction aku dipenuhkan dengan cara yang betul. Bukannya pergi membawang, mengular atau ganggu hidup orang. Gitew.

So artwork aku ni aku dah share dekat Instagram. Boleh follow aku @hshield. Ada details setiap artwork. Dan aku share artwork kat sini pulak. Hope korang suka and enjoy!







Day 1: Poisonous

Day 2: Tranquil

Day 3: Roasted

Day 4: Spell

Day 5: Chicken

Day 6: Drool

Day 7: Exhausted

Day 8: Star

Day 9: Precious

Day 10: Flowing

Day 11: Cruel

Day 12: Whale

Day 13: Guarded

Day 14: Clock

Day 15: Weak

Day 16: Angular

Day 17: Swollen

Day 18: Bottle

Day 19: Scorched

Day 20: Breakable

Day 21: Drain

Day 22: Expensive

Day 23: Muddy

Day 24: Chop

Day 25: Prickly

Day 26: Stretch

Day 27: Thunder

Day 28: Gift

Day 29: Double

Day 30: Jolt

Day 31: Slice



@theMaGi2018

No comments:

Post a Comment