Monday 14 January 2019

NIQAB Review

Hai, hai, hai semua! Sekejap lagi aku nak balik rumah. Aku dah siapkan kerja. Aku dah update itu ini. Sekarang masa untuk update entri. Untuk entri yang ketiga bulan Januari, aku rasa aku nak kongsi review pembaca buku ketiga aku iaitu Niqab. Btw aku rasa banyak betul kaitan aku dengan nombor tiga. Lucky number untuk tahun ni kot?

Apa-apapun, aku nak ucapkan jutaan terima kasih kepada pembaca yang beri feedback yang positif. Feedback macam ni yang buat aku semangat nak menulis. Plus, aku rasa macam mungkin 6-8 tahun lagi, aku akan jadi penulis sepenuh masa macam dulu-dulu. Setakat ni, kena kerja dulu kumpul duit nak pergi umrah (itu baru niat je, belum betul-betul nak pergi tapi kalau ada rezeki apa salahnya)

Okay, ini je yang sempat aku screenshot dan ternampak di depan mata aku. Sekali lagi terima kasih kepada pembeli dan pembaca. Inilah penghargaan terbesar untuk tukang buat cerita seperti aku... hehe~ (klik imej untuk baca review)










@theMaGi2019

1 comment:

  1. Done.. Less 12hour hahaha.. Good job.. Boleh teka dr awl cerita tp nk tau juak plot dlm cerita mcm ni. Sanggap bc sampe hbs time vip berucap hahaha

    ReplyDelete