Saturday 24 October 2015

5 Penggoda yang Glamor

Okey, aku kembali lagi dengan entri ke-2 dalam hari yang sama. Mungkin sebab aku gian nak bermesra dengan keyboard laptop aku. Alang-alang dah romantik dengan laptop, aku buat entri pasal womanizer. Tetiba aku terasa nak buat entri ni. Harap korang suka :)

Mari tengok womanizer yang mana kegemaran anda!

aviator1.jpg
Howard Hughes, The Aviator (dilakonkan oleh Leonardo Dicaprio)
Leonardo memang terkenal sebagai womanizer, tak heran~

iron-man_l.jpg
Tony Stark, Iron Man (dilakonkan oleh Robert Downey Jr.)
Siapa yang tak kenal orang kaya yang suka simpan perempuan keliling pinggang?


Image result for james bond actors
James Bond, 007 (dilakonkan oleh banyak pelakon, e.g: Sean Connery,
Pierce Brosnan, Daniel Craig etc). Walaupun muka tak sama, selera
terhadap perempuan adalah serupa.


Giacomo Cassanova, Cassanova (dilakonkan oleh mendiang Heath Ledger).
Cassanova adalah filem klasik womanizer yang paling senang diingat, mungkin
disebabkan namanya dan pemilik nama itu memang benar-benar wujud dalam sejarah.

Image result for barney stinson
Barney Stinson, How I Met Your Mother (dilakonkan oleh Neil Patrick Harris).
Walaupun beliau sebenarnya homoseksual, watak womanizer memang sangat
berkesan dalam HIMYM.



Sebenarnya, kalau korang Google ada banyak lagi karakter penggoda yang terkenal di Hollywood. Tapi disebabkan aku tak kenal mereka (dan aku tak pernah tengok cerita tu), 5 dah cukup dalam senarai aku...hehehe.

@themagi2015

No comments:

Post a Comment