Tuesday 9 August 2016

Figura Kenderaan Mini VI

And again, hai gais~ Berkobar-kobar nak mengarang entri kali ni sebab kuota internet tengah laju.. Better aku update blog sekarang sebelum internet tak nak bagi kerjasama. Untuk entri ketiga, aku tolak cerita figurine anime. Kali ni pasal mini cars. Bagi sesiapa yang kenal aku, memang mereka tau sangat aku gila VW cars. Tapi tak semestinya aku nak collect jenama tu je. Sebenarnya aku suka kereta vintage yang lain, lagi-lagi vintage cars yang ada shape menarik dan klasik. Sebelum aku lupa apa yang aku nak tulis, lebih baik aku segerakan niat aku nak tunjuk koleksi mini cars yang baru.

Perkenalkan team baru~

Volkswagen T1 transporter
Jenis: RMZ City
Harga: Tak mahal, cuma RM 16.90. 
Sebelum ni aku ada beli vw T1 kaler puith biru. Now, aku beli 
vw T1 kaler putih merah. Sekarang aku ada sepasang vw T1.

Chrysler 1956 300B
Jenis: Maisto
Harga: RM7.70 after discount 10%. 
First time nampak kereta ni, aku kaitkan 
kereta ni dengan movie James Bond.

Porsche 550 A Spyder
Jenis: Maisto
Harga: Sama seperti di atas. 
Bentuk kereta ni sama macam kereta Porsche 356 
convertible tapi tayar Spyder lagi besar.

64 Corvette Sting Ray 2007
Jenis: Mattel Hotwheels
Harga: RM5.90
Aku beli kat kedai lelong. Ada banyak mini cars lain 
dalam kedai tu tapi aku tertarik dengan kereta ni. Mungkin 
kereta ni nampak lusuh dan lama.

65 Impala
Jenis: Mattel Hotwheels
Harga: RM8.90 (harga Parkson). 
 The best part pasal kereta ni...
artwork kat kereta macam doodle.


@themagi2016

No comments:

Post a Comment