Tuesday 9 August 2016

Hobi: Kumpul Figurine IV (Slam Dunk!)

Happy August, gais! Finally, aku dapat curik masa update blog. Macam dah lama sangat tak post apa-apa. Jadi entri kali ni aku nak tunjuk koleksi figura aku yang baru. Actually aku beli masa bulan puasa tahun ni. Baru sekarang aku ada masa nak upload gambar. Sekarang ni, agak mudah nak beli figura kat Kuching sebab kedai toys dah bertambah. Cuma aku belom dapat certain figura yang aku nakkkkk sangat (aku nak Saitama OPM sebenarnya). Okay, sekarang ialah masa untuk tunjuk figurine, bukannya buat karangan 1200 patah perkataan.

So, jom tengok>>>>

Meet Shohoku captain, Takenori Akagi
ataupun terkenal dengan gelaran Gori (singkatan
nama Gorilla)

Ryota Miyagi, pemain point guard.
Player paling rendah dan berambut curl.
Jarang tengok karakter anime lelaki rambut
curl.

Kaede Rukawa, pemain ohsem dalam Shohoku team.
Muka selalu masam tapi girl magnet di sekolah.

Hanamichi Sakuragi, watak utama SD yang 
berperangai macam clown tapi
secret weapon bagi Shohoku. 

Hisashi Mitsui, pemain three-point shooter
yang agak tak stabil emosinya pada awal cerita



Okay, lepas ni aku update entri tentang figura Death Note. Tunggu~
@themagi2016

No comments:

Post a Comment