Sunday 28 August 2016

#CDT: Meet & Adopt Cincang!

Gud evening, peeps~ Last entry sebelum perginya bulan 8. Memandangkan esok ada sambutan hari kebangsaan kat tempat kerja aku dan dah 2 minggu aku dihujani kesibukan, finally aku ada masa nak update blog. Even aku sibuk, aku takkan tinggalkan blog dan takkan berhenti menulis. So, pandai-pandailah aku curi masa sana sini.

Dan bila sebut pasal menulis, tahun ni aku release buku pertama a.k.a 'anak pertama' yang bertajuk Cincang: Dendam Terbalas (hashtag CDT~). Buku ni baru fasa pertama, aku tengah usaha siapkan fasa kedua. Untuk beberapa bulan after penerbitan, Lejen Press banyak kongsi info. Maka, aku nak kongsikan info #CDT dan harap-harap info ni dapat membantu korang selaku pembaca untuk 'MEET' dan  'ADOPT' Cincang :)

Okay, let's proceed~

Screenshot CDT dari Instagram Lejen Press.


CDT dalam akhbar tempatan. Nasib baik
Lejen Press share sebab aku tak alert CDT masuk
paper.


Perhatian untuk orang Melaka. CDT dah ada
kat Mydin MiTC


Perhatian untuk orang Negeri Sembilan,
CDT dah ada di Palm Mall Seremban.


CDT dah menjelajah ke Mahkota Parade Melaka.


CDT sekarang berada di SACC Mall. Hmm, bila sebut 
SACC aku teringat balik zaman study kat UiTM SA.


CDT dah pun sertai MPH Mid Valley. Masa study dulu
aku pernah jalan2 kat MPH MV ni. Siapa sangka, sekarang
buku aku yang masuk kat sana.



And to my dearest readers yang dah adopt Cincang, terima kasih
yang tak terhingga. Sokongan anda menggoreng semangat aku untuk
gigih menulis. Dan kepada potential readers yang masih mengintai,
baru berjumpa or tengah berkenalan dengan CDT, sudi2 lah
adopt CDT. Adoption korang sangat-sangat dihargai :)




@themagi2016

No comments:

Post a Comment