Sunday 13 November 2016

Travelog II: Hello Aquaria!

Hai gais...aku kembali lagi. Sebab aku dah mention trip kat KL belum selesai. Takkan cepat sangat nak balik inn and tido kot? Of coz la kitorang sefamily sambung jalan-jalan kat KLCC. Tak sah ke KLCC kalau tak jenguk Aquaria. And aku memang dah lama mengidam nak pergi ke Aquaria.

And so we continue our journey and adventure at Aquaria, a magnifent aquarium at KL City Center...


Berwefie dulu before check-in ke Aquaria

And again, berwefie lagi masa dah masuk kat
pintu masuk Aquaria

Menikmati kecantikan ikan dalam akuarium

Masa untuk mengasah skil amek gambar (pui, skil sangat...~)

Ikan ni macam tau je ramai orang tengah amek gambar
dia

Entahlah, kenapa aku rasa ikan ni tengah ignore kewujudan
aku?

Macam sedap je ikan ni

Later, kitorang masuk dalam tunnel akuarium.
Aku rasa aku ni dah macam ikan

Ikan ni betul-betul lalu kat atas kepala aku.
Seriously, moment tu memang sangat ohsem

Kalaulah akurium kat rumah aku macam ni...
larat ke aku nak cuci?

Kemudian, trip di Aquaria pun berakhir.
Masa untuk beli souvenir. Aku rasa topi ni
cantik tapi aku tak tahu apa purpose aku kalau
aku beli. So, aku selfie je la...


But still...trip belum berakhir hari tu. Kitorang decide ke Low Yatt pulak. Aku bercadang nak
beli OTG. Tapi at the end, aku tak beli apa-apapun. Yet, aku rasa bangga sebab aku nampak
satu brand untuk gajet Mac.

 
Oh dear, I'm proud with my own name~

Dan lepas tu, kitorang balik inn dan tido. Keesokan paginya, masa untuk tinggalkan KL. Sebelum UBER driver sampai jemput kitorang, mestilah nak snap gambar kenang-kenangan




Till we meet again, KL!


@themagi2016

No comments:

Post a Comment