Thursday 1 December 2016

Hashtag #Cincang #CDT #kanibal

Hai Disember! Tak sangka, bulan terakhir dah tiba. Tahun 2016 tak lama lagi nak berakhir. The best year for me, rasanya. Banyak benda yang baik berlaku tahun ni sebab aku dapat job, then buku aku diterbitkan, and manuskrip aku yang satu lagi tengah disunting editor. Gila tak happy aku? So, pada bulan terakhir ni, aku nak announce sekali lagi tentang kelahiran buku sulung aku, Cincang: Dendam Terbalas terbitan Lejen Press. Trimas Lejen Press sebab sudi terbitkan buku aku, besar maknanya bagi aku yang terlibat dalam bidang penulisan sejak tahun 2004 lagi. Tak tahu apa yang aku nak cakap, Aku rasa, screenshot dari Instagram akan bercakap bagi pihak aku.

Jangan lupa, adopt anak sulung aku and vote for Cincang! 
Hashtag #cincang #CDT #kanibal























Err, banyaknya. Macam over pulak screenshot aku. Tapi tak kisahlah over. Bila lagi nak over, kan? Hahaha~ Jadi, marilah adopt anak sulung aku di kedai-kedai buku yang tersenarai kat atas. As long korang nampak buku terbitan Lejen Press kat atas rak buku, my dear CDT mesti ada kat situ. Trimas untuk sesiapa yang dah adopt. Cannibally love yah!


@themagi2016

No comments:

Post a Comment