Sunday 31 December 2017

1st Geng Trip: Going Vacay!

Happy Weekend, Magians! Tak sangka hari ni hari terakhir untuk tahun 2017. Tahun ni tahun sakit bagi aku sebab macam-macam penyakit yang muncul. Tapi tahun ni jugak tahun pertama untuk aku pergi trip dengan geng single. So pada 21 Disember, vacation trip kitorang bermula di Putrajaya. Flight pukul 6:55 petang, arrived sekitar jam 8 malam macam tu. 

Babai Kuching~

To be honest, aku masih dengki yang amat dengan route KLIA 2 ni, sebab selalu buat aku konfius. And as soon kitorang sampai, the first thing yang kawan aku buat ialah pergi karoks.

Hehh, memang taklah aku nak karoks...
jadi penonton je la. Lebih afdal, kahkah~

Dan lepas tu, kitorang decide untuk sambung merayau di tengah malam after karoks. And again, sejujurnya aku ni spesis perumah. Memang taklah aku nak keluar tengah malam, aku prefer tido kat rumah. Tapi untuk kali ni, aku tengah vacay so tak salah tengok keindahan malam. The best part? Pada jam 2 pagi kitorang pergi kedai printing baju kat uptown dan buat baju trip. Memang gila.

Ni la muka kitorang pada jam 2 pagi.

Dan pada jam 3 pagi 22 Disember, kitorang balik rumah member dan tido. Malangnya, biology clock aku activate dengan tak semena-mena. Tepat jam 6 pagi, aku dah bangun balik. Second day di Putrajaya, member aku decide pergi jalan-jalan di sekitar Putrajaya pada sebelah tengah hari.

Memandangkan aku tak cukup tido, so muka aku
lebih kurang macam beruang.

Kemudian, kitorang makan di Alamanda. Sebelah petang, kitorang balik. Sambung tido. Bangun balik dan keluar lagi pada sebelah malam. Macam tu la kisah 2 hari di Putrajaya. Sekian...

Sebenarnya, vacay kitorang bukan setakat ni je~
Next: My Heart's in the Highland

@themagi2017


No comments:

Post a Comment