Monday 25 July 2016

Adopt Cincang!

Good Monday, gais~ Hari ni aku nak buat short and sweet entry. Pasal meng-'anak angkat' buku aku yang pertama sebagai 'anak angkat' korang. Saja nak bagi spoiler, 'anak sulung' aku ni bakal ada 'adik' tau. Tengah dalam proses pembikinan dan untuk memahami 'anak kedua' yang akan datang, korang kena adopt 'anak yang pertama'. Makanya, marilah adopt Cincang: Dendam Terbalas. Tak mahal proses meng'anak-angkat' buku aku tu...RM20 je.

By the way, aku nak tunjuk 'anak' aku yang kini berada di pasaran. MPH di Kuching akan adopt tak lama lagi. Kasih sayang korang meng-adopt 'anak pertama' amat-amat-amat-amat dihargai dan didahului dengan ucapan Matur Nuwun~

CDT di SMART Bookshop Plaza Merdeka, Kuching
CDT di website Lejen Press
CDT di SMART Bookshop Giant Petra Jaya, Kuching
CDT bergandingan dengan SALINA
CDT di Lejen Press Pesta Buku Gawai Wisma Sanyan, Sibu

@themagi2016

No comments:

Post a Comment