Monday 4 August 2014

Artwork Eid Mubarak

Salam bulan 8 dan salam 8 Syawal kepada visitors semua! Tak delay sangat untuk aku ucapkan Happy Eid Mubarak kepada semua saudara seagama dan jangan lupa pada saudara kita di Gaza sana. Setelah seminggu menjarah rumah-rumah sedara sedari sekalian jiran tetangga dan jiran tetiang, sempat la sikit men'doodle' mana yang patut. Walaupun tetamu yang datang begitu banyak sampai cawan tak cukup dan amek kije overtime jadi waitress, ditambah pulak dengan soalan-soalan bonus 500 hengget dari pak cik mak cik berkenaan dengan hidup, artwork aku berjaya disiapkan.

Apa-apapun, salam Aidilfitri. Semoga Aidilfitri tahun ni memberi kebahagiaan dan rahmat gembira untuk korang semua.

Tak biasa doodle cenggini, testing je ni
Ni baru doodle gaya aku, dengan karakter dari komik pertama
aku 'Skool Bumps'. Yang atas tu Robin, yang pakai spek
tu Casandy, yang bertudung tu Nona.
Yang ni doodle pasal mood raya. Asal raya je, makan
banyak. Asal raya je, banyak makan. Asal raya je,
makan-makan..ahahak~
Hari raya ialah hari untuk kita masuk rumah orang, makan
biskut kuih muih orang dan minum air sedap2 secara
free. Tak gitew?
Bila hari raya, berat badan mudah je bertambah.
Aku tengah dalam rejim diet ni, padahal naik 2 kg je.


Artwork continues...
@themagi2014

No comments:

Post a Comment