Thursday 20 November 2014

Majulah Deviant Art!

Image result for deviantart
DA, atau Deviant Art, tempat pengumpulan jiwa-jiwa artistik mencurahkan perasaan ke alam maya..gitew~ Aku join Deviant Art ni sejak dari tahun 2011, still illegal sampai sekarang sebab kalau nak jadi full member kena apply credit card. Aku memang ada kad, kredit je takde. So, tak kisahlah full ke tidak, yang penting account kekal hidup.

Bagi yang suka sangat conteng2, meluahkan keabstrakan diri kononnya (macam aku), Deviant ni sesuai untuk korang. Ada ramai pelukis berbakat dalam DA, sedia untuk mengkritik dan mengomen hasil seni. Setakat ni, aku dapat kritikan yang bagus dan supporters yang baik (ada 6 supporters). Nak submit artwork pun senang. Habis lukis, terus upload. Asalkan internet speed gear 10. So, aku nak tunjukkan account DA aku- HyseScield. Bagi yang ada acc.DA, korang watch la aku k ^^

Senarai activity aku di DA...banyak debu, baru nak kemas2 balik

Gallery aku yang bersepah-sepah ngan artwork merapu

Muka depan DA aku yang baru habis di-update

Step 1: Nak submit artwork, klik la SUBMIT

Step 2: Pilih artwork, konfem maturity content dan bla3
Step 3: Artwork selesai diupload...maka rasmilah artwork ni
masuk dalam gallery aku.


p/s: baru submit 3 artwork, aku kembali ber-hibernate lagi (-.-)
@themagi2014

No comments:

Post a Comment