Monday 16 December 2013

Artwork Penglipur Lara

Setelah sekian lama aku menjerukkan diri di dalam botol, dan meneruskan projek mega writing walaupun bajet tak semenggah mana, aku menghabiskan masa golden di sebalik helaian sketch book. Oh, ya...artwork ini artwork penglipur lara. Tak banyak yang aku hasilkan since tengah perah minda untuk menulis jadi, banyak ni je yang aku mampu. Sesape yang berminat nak jadi bahan artwork aku, silalah hantar muka anda.

Yang ni muka bekas rakan sekerja aku.
Muka kakak ni paling senang nak sketch,
aku pun tak tahu apa pasal.

Yang ni muka kakak aku, not exactly the same.
Aku terkena tempias komik masa lukis muka
dia...sori kakak.

Yang ni kawan kakak aku, putih2 melati gitew.
TBH, aku rasa aku berjaya sketch muka dia
between 80-90% (?)

Yang ini rakan sekerja baru kakak di atas.
Sekali lagi, TBH, aku rasa aku berjaya
sketch around 80%.

The last one, yang ni rakan sekerja kakak
aku. Aku lukis rambut kakak ni seperti yang 

dia nak. Hopefully bila dia tengok nanti dia hepi.
Oke, itu je...lain kali aku sketch lagi. Tata

@themagi2013

No comments:

Post a Comment