Saturday 20 December 2014

POPULAR Sarawak BookFair

Semalam ada book sale di City One, Kuching. Gila aku dibuatnya. For the first time (first time rasanya), ada book fair by POPULAR dan the largest sale so far. Memang murah-murah-murah amat harganya dan rebate pun berbaloi. Memandangkan aku frust sebab Big Bad Wolf punya book fair jauh sangat dari tempat aku, POPULAR datang untuk mengubat hatiku yang lara.


Bagi sesiapa yang holiday di Kuching dan jenis suka kedai buku (macam aku), boleh la singgah ke City One 1st floor dari 19 Disember 2014 hingga 28 Disember 2014. Rugi kalau tak singgah :)

Check out Popular Book Fair>>

Bagi penggemar komik dan novel tempatan, ada rebate 20%-25%.
Rebate dan diskaun tu lebih kurang maksudnya.
Buku-buku fiction dan non-fiction dijual dengan harga serendah
RM6.90. Rebate buku bacaan ni kebanyakannya 25% dan ke atas.
Buku bacaan yang pelbagai, masa ini la beli buku
dan buat mini library dalam bilik (macam aku~)
Beberapa siri buku yang berharga RM40 ke atas kini dijual
semurah RM10 dan RM18.
Harga stationary jatuh merudum, parent digalakkan beli barang
sekolah anak kat sini. Beg sekolah berjenama pun murah,
sekitar RM20+.
Jangan pedulik sama background...harga asal froggy book
holder ni RM16.90. Sempena booksale, RM10. Guna kad
member Popular, dapat lagi murah. Below RM10.
Rosemary's Baby, movie thriller seram terkenal tahun 1968, dibintangi
oleh Mia Farrow. Hasil tulisan Ira Levin sekarang diterbitkan lagi.
Rugi aku tak beli. Harga asal RM43.90 then after diskaun jadi RM12.
At the first sight, aku terus jatoh centa sama ini buku. Opening yang
witty, dan harga pun murah (RM6.90 jew), wajib disambar buku ni.

Komik murah, harga asal Lawak Kingdom ni RM9.50 (harga
Sabah & Sarawak). After rebate 20% jadi RM7.60. Buku-buku
ni takde potongan lagi guna kad member sebab dah ada rebate.
Buku ni pun sama, rebate 20%. Kaki komik Gempak Starz macam aku
mustahil kalau tak beli komik...hahaha~

So unbelievable...habis membeli belah kat book fair ni, aku tersinggah pulak kat MPH The Spring. Azam nak beli classic books membara-bara uolls~

@themagi2014

No comments:

Post a Comment